dabek5 prowadzi tutaj blog rowerowy

• HRavg 160( 88%)
  • Sprzęt STIFFEE -RED BULL
Poniedziałek, 25 września 2017 | dodano: 25.09.2017

Pętla po Warszawskich mostach:) Zbyt dużo ich nie ma... przynajmniej na Wiśle:) więc jakoś temat ogarnęliśmy...
Najgorszy odcinek to ten miedzy mostem Grota a Mostem Skłodowskiej po prawej stronie Wisły (Praskiej) - nie wiem może nie trafiliśmy na DDRa, ale nagle nam się droga urwała i znaleźlismy się na krzywym wąskim chodniku:(
Trasa fajna - bo jak na Warszawę - mało przestojów:)
Na moście Skłodowskiej nie obeszło się bez sweet foci:) co prawda bez dzióbka, ale za to z bananem:)

Kategoria Wycieczki

dabek5
| 22:01 poniedziałek, 25 września 2017 | linkuj Po ciemku nie znaleźliśmy szutrowej drogi... a nie zawsze można takim zaufać, bo czasem kończą się nigdzie:(
Rzeczywiście DDR znikną, ale to w Wawie - normalne:(
Po lewej stronie całkiem nieźle jest to urządzone - równy asfalt i oświetlenie...
jakoś zawsze kończyliśmy pętle na Gdańskim... ale okazuje się że dalej też się dobrze jedzie:)
putin
| 21:54 poniedziałek, 25 września 2017 | linkuj Po praskiej stronie nie ma DDR od Mostu Grota do Północnego (formalnie Kiri Skłodowskiej), jest tylko szutrowa droga blisko Wisły lub krzywy chodnik wzdłuż szerokiej arterii (to znaczy najpierw jest DDR, ale potem się urywa). DDR dopiero mają budować na wiosnę. Na lewym brzegu jest DDR.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie