Sierpień, 2018
Dystans całkowity: | 881.40 km (w terenie 881.40 km; 100.00%) |
Czas w ruchu: | 38:14 |
Średnia prędkość: | 21.87 km/h |
Maksymalna prędkość: | 89.00 km/h |
Suma podjazdów: | 3755 m |
Maks. tętno maksymalne: | 174 (96 %) |
Maks. tętno średnie: | 158 (87 %) |
Suma kalorii: | 34145 kcal |
Liczba aktywności: | 21 |
Średnio na aktywność: | 41.97 km i 1h 54m |
Więcej statystyk |
Naterk - Majdy- Naterki
-
DST
51.80km
-
Teren
51.80km
-
Czas
02:30
-
VAVG
20.72km/h
-
VMAX
51.00km/h
-
Temperatura
18.0°C
-
HRmax
159( 87%)
-
HRavg
134( 74%)
-
Kalorie 2187kcal
-
Podjazdy
350m
-
Sprzęt EAGLE 20 reaktywacja
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Wycieczki
Naterki - Stare Jabłonki - Naterki
-
DST
65.90km
-
Teren
65.90km
-
Czas
02:32
-
VAVG
26.01km/h
-
VMAX
46.00km/h
-
Temperatura
18.0°C
-
HRmax
154( 85%)
-
HRavg
131( 72%)
-
Kalorie 2131kcal
-
Podjazdy
330m
-
Sprzęt EAGLE 20 reaktywacja
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Wycieczki
Ełk Mazovia 1/2 PRO
-
DST
45.10km
-
Teren
45.10km
-
VMAX
41.00km/h
-
Temperatura
21.0°C
-
HRmax
174( 96%)
-
HRavg
158( 87%)
-
Kalorie 3320kcal
-
Podjazdy
330m
-
Sprzęt EAGLE 20 reaktywacja
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Mazovia MTB, Wycieczki
Naterki po okolicy
-
DST
4.00km
-
Teren
4.00km
-
Czas
00:34
-
VAVG
7.06km/h
-
VMAX
13.00km/h
-
Temperatura
30.0°C
-
HRmax
130( 71%)
-
HRavg
115( 63%)
-
Kalorie 150kcal
-
Podjazdy
5m
-
Sprzęt STIFFEE -RED BULL
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Wycieczki
Ełk Mazovia Hobby - rozgrzewka
-
DST
8.40km
-
Teren
8.40km
-
Czas
00:26
-
VAVG
19.38km/h
-
VMAX
37.00km/h
-
Temperatura
21.0°C
-
HRmax
160( 88%)
-
HRavg
134( 74%)
-
Kalorie 336kcal
-
Podjazdy
30m
-
Sprzęt EAGLE 20 reaktywacja
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Wycieczki
Naterki po okolicy
-
DST
3.30km
-
Teren
3.30km
-
Czas
00:43
-
VAVG
4.60km/h
-
VMAX
14.50km/h
-
Temperatura
26.0°C
-
HRmax
130( 71%)
-
HRavg
114( 62%)
-
Kalorie 190kcal
-
Podjazdy
25m
-
Sprzęt STIFFEE -RED BULL
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Wycieczki
Naterki
-
DST
33.50km
-
Teren
33.50km
-
Czas
01:15
-
VAVG
26.80km/h
-
VMAX
43.20km/h
-
Temperatura
18.0°C
-
HRmax
163( 90%)
-
HRavg
134( 74%)
-
Kalorie 1099kcal
-
Podjazdy
115m
-
Sprzęt EAGLE 20 reaktywacja
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Wycieczki
Praga - Tarchomin -Praga
-
DST
43.70km
-
Teren
43.70km
-
Czas
02:00
-
VAVG
21.85km/h
-
VMAX
39.00km/h
-
Temperatura
27.0°C
-
HRmax
158( 87%)
-
HRavg
131( 72%)
-
Kalorie 1485kcal
-
Podjazdy
55m
-
Sprzęt EAGLE 20 reaktywacja
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria Wycieczki
Naterk - Dorotowo - Naterki
-
DST
43.90km
-
Teren
43.90km
-
Czas
02:10
-
VAVG
20.26km/h
-
VMAX
53.00km/h
-
Temperatura
24.0°C
-
HRmax
160( 88%)
-
HRavg
131( 72%)
-
Kalorie 1836kcal
-
Podjazdy
335m
-
Sprzęt EAGLE 20 reaktywacja
-
Aktywność Jazda na rowerze
po okolicy:)
coś mi cały czas stuka w napędzie i nie mogę zidentyfikować co:(
Kategoria Wycieczki
Stiffee - nowy napęd
-
Sprzęt STIFFEE -RED BULL
-
Aktywność Jazda na rowerze
Po maratonie Wisła 1200 napęd w Stefku był w stanie opłakanym... w zasadzie nie wiadomo było od czego zacząć naprawę...
Po dłuższym namyśle zdecydowałem, że może czas na testy nowej koncepcji, a mianowicie 1x11 z owalną koronką z przodu...
Kastę 11-50 pod napęd 11 rzędowy zamówiłem w Chinach, padło na no name czyli ZTTO, do tego zamówiłem dwie koronki na przód 32 i 36 zębów sprawdzonego już producenta EKFan, w Polsce zamówiłem przerzutkę i manetkę Shimano SL M8000 Deore XT i przerzutkę Deore XT RD M8000, do kompletu jeszcze łańcuch KMC 11-93...
Trochę zajęło ustawienie łańcucha, na szczęście Andrzej który od dawna promuje napędy 1 na x ma trochę doświadczenia i poszło mu to sprawnie:)
Na początku założyliśmy z przodu blat 32 zęby, ale po krótkiej debacie padło na 36:)
Ogólnie napęd wygląda imponująco:) przy tej okazji zastawiało mnie jak to się dzieje, że Chińczycy produkują kaset 11 i 12 rzędowe na standardowe bębenki SRAM/Shimano, podczas gdy SRAM próbuje wcisnąć nowe bębenki, które wymagają wymiany tylnej piasty:(
Manetka i przerzutka z długim wózkiem nie wygląda zbyt zachęcająco, zwłaszcza w porównaniu do X0 lub XT... może to typ plastiku... a może potrzebuje trochę zakurzenia i zapiaszczenia, żeby nie wyglądała na nową i będzie lepiej:)
Za to kaseta! Ta ma wygląd jak z kosmosu! do tej pory największą zębatkę z tyłu miałem 36, więc jak patrzę na 50 zębowy blat wydaje mi się, że zajmuje pół koła!
No i jeszcze długi wózek przerzutki... sprawia wrażenie, jakby miał się ciągnąć po ziemi:(
No cóż... wszystko zmontowane - czas w drogę...
Wybrałem trasę o dość zmiennym charakterze, czyli i górki i zjazdy, szutr, piach, asfalt...
Co jest super:
- płynnie i szybko zmieniają się zakresy i w dodatku nie trzeba myśleć o przekosie, w chwili gdy nagle trzeba zrzucić z najwyższego przełożenia na najniższy i odwrotnie;
- dużo ciszej pracuje cały układ - to zaleta braku przedniej przerzutki;
- owalny blat z przodu nadaje przyjemny rytm przy wspinaniu się pod górkę;
- zdecydowanie większy porządek na kierownicy - mniej o jedną manetkę i jeden przewód - a już wygląda to trochę lepiej.
Co mi przeszkadza:
- trochę za mały zakres przełożeń...
Może to kwestia przyzwyczajenia, lub nauczenia się pedałowania z wyższą kadencją... ale na prostym asfalcie 35 km to maks jaki jestem w stanie wypedałować, bez wrażenia, że urwie mi się noga w kolanie. Może 2x11 byłoby lepszym rozwiązaniem?
Co gorsze przy 1x12 dostajemy na dole 10 a nie 11 zębów i nie wiem czy to pozwoli na efektywniejsze pedałowanie - czyli szybsza jazdę... Nawet jadąc po ubitych drogach leśnych i szutrach, czasem palec szukał czy da się podnieść przełożenie:(
Ponieważ Stefek to rower dodatkowy... coś w rodzaju dodatkowego konia w stajni... do jeżdżenia po lesie lub ciągnięcia przyczepki... to pewnie ten zakres wystarczy... ale czy wystarczyłoby na maraton? chyba nie... Może jeszcze przetestuję kasetę zakładajac z przodu dwa blaty:) moze to jest rozwiązanie:)
Kategoria Auto-naprawa, Chinese Torture