Night Bike Włochy - Okęcie - Ochota - Włochy
-
DST
31.50km
-
Teren
31.50km
-
Czas
01:45
-
VAVG
18.00km/h
-
VMAX
39.60km/h
-
Temperatura
-7.0°C
-
HRmax
168( 92%)
-
HRavg
155( 85%)
-
Kalorie 2100kcal
-
Podjazdy
278m
-
Aktywność Jazda na rowerze
Bardzo silny wiatr...
Małe testowanko:)
Rower w obecnej konfiguracji sprawuje się bardzo dobrze:) Jednak kilka rzeczy musi wrócić na miejsce...
Założyłem zwykłe pedały zamiast SPD, żeby móc jechać w cieplejszych butach... niestety w stopy po 20 km i tak było mi zimno:( a dodatkowo na pierwszym podjeździe pod krawężnik mało nie spadłem z roweru:( przyzwyczaiłem się do "przypięcia" do roweru, więc jak próbowałem podskoczyć, jak zwykle, okazało się że ja wybiłem się z pedałów i podskoczyłem, a rower pojechał dalej podbijając się na krawężniku - tak więc - pedały SPD - muszą wrócić na miejsce:)
Zmieniłem gripy na SETLAZ IGUANA, licząc na to, że zmniejszy mi się mrowienie w dłoniach... jeśli coś się zmieniło to niewyczuwalnie, za to wyczuwalne były szwy na uchwycie:( Istotą tego uchwytu jest pianka, obszyta materiałem, z dodatkowym wszytym elementem w miejscu narażonym na ścieranie. Wszystko jest wykonane estetycznie, a mimo to czułem szwy - nawet przez grube rękawiczki:(
Zamówiłem gripy Crank Brothers Cobalt - może będzie lepiej:)
Na rowerze założone miałem pożyczone opony Continental Race King Protection 2.2 - dobrze się prowadziły, lekko wchodziły w zakręt i na twardej nawierzchni maja dobre opory toczenia. Na śniegu - pewnie przez szerokość - sprawowały się zaskakująco dobrze, jednak na lodzie i zmrożonych koleinach - pływały jak każde inne bez kolców. W sieci można znaleźć wiele opinii o przebijalności, ścieralności itp... no cóż - nie jest to opona na ciągłą jazdę po asfalcie i pewnie też nie w każdy teren - zwłaszcza odchudzone wersje Sport.
Kategoria Wycieczki