Warszawskie ścieżki wzdłuż Wisły
-
DST
48.00km
-
Teren
48.00km
-
Czas
02:30
-
VAVG
19.20km/h
-
VMAX
37.00km/h
-
Temperatura
9.0°C
-
HRmax
170( 93%)
-
HRavg
140( 77%)
-
Kalorie 1905kcal
-
Podjazdy
157m
-
Sprzęt MBIKE ULTIMATE CARBON
-
Aktywność Jazda na rowerze
Wieczorna przejażdżka:)
Po wczorajszym spiningu, czas przewietrzyć siebie i rower...
Pogoda świetna, trochę mokro, ale wszystko w granicach przyzwoitości.
Najgorsze w jeździe dolinka Ursynowską do Siekierkowskiego są światła! Dziś mieliśmy pecha i prawie wszystkie czerwone były nasze!
Dziś pierwszy raz z nową oponą tylna Racing Ralph, świeżo wycentrowanym tylnym kołem... i uruchomioną aplikacją Endomondo na telefonie:)
Po kolei...
Racing Ralph - rewelacja! zwłaszcza świetnie jechało się na nieutwardzonym odcinku, miedzy Poniatowskim i WZ! Teren mokry, opona dobrze trzyma się drogi, dobrze można rozpędzić rower... po prostu super! Na kostce i asfalcie, nie czuć agresywnego bieżnika. Najgorszy był odcinek był między WZ i Gdańskim, gdzie na bardzo nierównym i wyboistym asfalcie, jechało się jak po bruku:(
O kole, mogę tylko powiedzieć - równe, wycentrowane.. czyli wszystko OK!
Endomondo... fajna aplikacja, po powrocie do domu, można zobaczyć przejechaną trasę, kilka wykresów - prędkość, przewyższenia, punkty kontrolne na trasie...
Niestety aplikacja ma kilka wad. Czas pokazuje od włączenia do wyłączenia, czyli rejestruje każde zatrzymanie, jako czas aktywności. Przekłamuje prędkości - 67,9, to prędkość której na pewno nie uzyskałem, nawet jadąc z górki!
Nie obeszło się dziś bez przygód...
Jadąc ulica Zaruskiego, mamy wybór... albo jedziemy po dziurawych płytach betonowych, niczym po podkładach kolejowych, albo jedziemy po poboczu, na krawędzi płyt, miedzy krzakami i drzewami, a częścią utwardzoną... Zjazd z płyt, jest łatwy i prosty, ale wjazd ponownie na płyty, czasem jest baaardzo trudny... zwłaszcza, jeśli różnica poziomu gruntu i płyty jest duża, a na drodze wyrasta taka niespodzianka:
Jadąc około 25 km/h nagle przed sobą zobaczyłem na trasie trzy pręty i oponę!
W prawo ucie nie ma gdzie, po lewej duża różnica poziomu!
Za szybko jechałem by wyhamować przed przeszkodą i bezpiecznie się wypiąć. Jedyna myśl - byle nie wpaść na pręty! Rewelacyjnie zareagowała przednia opona Nobby Nic, przy niewielkim poderwaniu, łatwo wjechała na płytę i pociągną rower do przodu. Możliwe, że gdybym zachował zimną krew i nie wyhamował, pojechałbym dalej... niestety niegroźny upadek na kolano, a rower oparł się na pedale i kierownicy. Nie po raz pierwszy ochraniacz TSG, uratował moje kolana!
W pierwszej chwili, myślałem, że to pręty zbrojeniowe, wbite wokół wystającej resztki słupa betonowego... jakim zaskoczeniem było, że na poboczu leży przewrócony grill i opona!
Jazda nocą jest obarczona dużym ryzykiem. Tym razem sprzęt spisał się znakomicie!
Kategoria Wycieczki
komentarze